Ummhny Selam kızlar adete 1 hafta kala beyaz , Adet gunu sarı akıntı oldu 3 gün gecikmem var 3 gündür sarı akıntı vardi suan akıntı yok . Hamilelik geçiren arkadaşlar normalde akıntı devam eder mi ? Sarı akıntı normalmi ?
Berra01 Ummhny canım bende akıntıyla anlamıştım hamile olduğumu ama şeffaf kokusuz bi akıntıydı benimki. Eğer akıntın sarıysa enfeksiyon kaynaklı olabilir. Kokulu ise geç kalmadan doktora görün derim kesin enfeksiyon kaynaklıdır. Kokusuzsada inşallah sende hamilesindir
Esra_4774 Ummhny Test yaptin mi gebelik testi ? Akıntı bazen adetler yaklasincada oluyor eger hamilelik varsa büyük ihtimalle idrar yolu enfeksiyonu var sarı akinti ona işaret ediyor
tugcesakzci Ummhny akıntı gebelik boyu ara ara olur ve şeffaf devam eder. Sarı renge dönmesi enfeksiyon belirtisidir doktora gidip Bi idrar kültürü yaptırın