Blueberry0 aynen genetik bi olay benim hiç çatlagım yoktu ama son ay bi kaç tane oldu belli bile olmuyo ama göğüslerim
Suleakan bende ilk hamileliğimde 45 kiloydum doğum yaparken 59dum ve sadece son 20 günde bi kaç çatlağım olmustu genetik bişey mi bilmiyorum ama emzirme döneminde göğüslerimde aşırı çatlak oldu karnımda hiç yok denevek kadar az olmasına rağmen göğüslermde oldu çatlaklar doğumdan sonra kötü bi görüntüye sahipler lohusalık psikolojisiyle dahada kötü gözüküyo ama sonrasında hersey düzeliyor bize anneliğin fiziksel bir kaç eksi yanı olsada bunlar yaşanan o anlatılmaz duyguların yanında zamanla silinip gidiyo bence