Mavi_rella
Dün kontrol de kan verme yerine gidince gece 10 dan sonra bişi yeme sabah aç gel dedi. Verdiği reçetedeki ilacı aldım ilk kan verdim sonra idrar. Sonra içeceği içtim bi saat bekle dedi bişi yemeden. 1 saat sonra tekrar kan verdim. Tadı çok çok da kötü değil bana daha kötü bişi hayal ediyordum😅 5 dk içinde içmek gerek 2 3 dakikaya içtim. Yarısından çoğunu tek çekikişde içmeye çalıştım sonra 2. Ye bitti zaten. Yavaş yavaş içince tadını daha çok alıyorsun oda biraz mide bulandırır. Sonuçlarım saat 3 de çıkıcak