AHB Merhaba 7+3 hamileyim henüz takipte olduğum bir doktor yok. Devlette 3 doktora gittim 3ü de azarlayarak konuşuyordu asla memnun kalmadım. Yarın kalp atışını duymaya gitmek istiyorum ama iyi bir doktor bulamadım önerisi olan var mı?
Ilba_34 AHB medilife hastanesinde Bedia Zeynep doktor var ben başından beri ona gidiyorum çok memnunum ama ramdevuyu biraz daha önceden alman gerekiyor dolu oluyor çünkü
slmdmrl O kadar çok doktor gezdim ki ben de buyukcekmecede oturuyorum silivri tercih sebebim oldu Kolan hastanesinde Hakkı ince .İlk kızımın da doğum doktorudur mükemmel bir doktor tavsiye ederim
bgdre Reyap hastanesi yasemin ballıca 🌸 hamileliğimin en başından beri ona gidiyorum şu an 35 haftalığım. Çok tatlı ve ilgili bir doktor 🩷
Gulshkrbs bgdre bgdre doğumunuz nasıl oldu peki normal mi sezeryan mı .Yasemin hanım normal doğum tercih eden bir doktor mu