ZumrasMom_ Ben ne zaman doğuracam acaba okul çağına gelince mi. Cidden hamilelikten bunaldım artık. Ben bi an önce doğsun dedikçe bebek doğmak istemiyor
Cansuu55 ZumrasMom_ bende 38+5 teyim hiç bi belirti yok doktorum 40 a kadar beklerim gelmezse alırız dedi bizde çok sabırsızız
Gizemesra 42 haftaya kadar yolu var maalesef acele etme vakti zamanı gelince doğuyor benim ortanca kızım 41+3 de doğdu şimdi beklemek sıkıcı ama az daha sabret sonu güzel
ZumrasMom_ Gizemesra elbet bi vakti vardr biliyorum ama beklemek artık gerçekten çok zormuş. 37.haftada gelmek istiyordu bi an da sonra durdu