39+1 günlük hamileyim.Doktorum korunmasız ilişki önerdi.İlişkiden sonra ağrım başladı kasıklarımda sancı oldu sonra belim ağrımaya başladı.Bel ağrım nerdeyse iki saattir sürüyor bıçak saplanıyor gibi regl ağrısı gibi.arada karnım sertleşiyor ama uzun sürüyor.sürekli tuvalete çıkıyorum tuvalete oturduğumda sancım oluyor,kalkamıcak gibi oluyorum.Szice doğum belirtisi olabilir mi? Bugün tuvalete çıkamamıştım kabız olmuştum acaba gaz sancısı mı diyorum ama belim çok kötü sıcak su torbası koyup belime takip edicem.Doğum sancısı değilse diye doktorumuda rahatsız etmek istemiyorum.