Merhaba 36 haftalık hamileyim
İlk gebeliğim sanki her an doğurcak gibi hissediyorum psikolojik olarak çok bunaladım kramplar kasılmalar ödem şişlik hepsi üst üste geliyor eşim her konuda çok fazla destek oluyor saolsun allah razı olsun ama gün içerisinde ağlama ataklarım ben nasıl doğurucam diye düşüncelerden kendimi alıkoyamıyorum. Ameliyathanenin A’sını bilmem hastaneye çok giden birii değildim hayatım boyunca sezeryan olmakdan korkuyorum Normal içinde 40/41 e kadar beklemem gerekiyor sanırım ama dayanamıyorum da benim gibi duygu değişimi yaşayan var mı 😭😭😭