İyi geceler kızlar, adet günüme 5 gün var. 6 kasım. Bu aydan umutlu değilim herhangi bir belirtim de yok. Ama az önce 2-3 sefa karnımdan pıt pıt tarzında bir hareketlenme oldu. Bu normal mi yoksa seğirme vs mi bir de cok su ictim ondan mi acaba dicem de midem degil sonucta ?! Hic boyle belirti yasayan ya da duyaniniz var mi ?