23kubra23 Serklajlıyım bugün biraz oturdum hep geçerdi ama bugün geçmiyor kasıklarım gerilip yanıyor başına gelen var mı
Pamuk 23kubra23 Canim korkma bazen oluyor. Benimde geçen gün bebek dikişler tekme atıyormuş çok ağrım oldu.Sabah görünürsün hastaneye.
23kubra23 Premsesko canım kısalma başlamış çok dikkat etmen gerekiyor biraz daha kısalırsa dikiş atıyorlar benim 36 mm den 28 e 2 günde düştü senin öyle olmaya bilir o yüzden sürekli kontrole git hiç kalkma progestan ve iğne kullan
Premsesko 23kubra23 genelde hep yatıyorum progestan içiyorum hap olarak. Özellikle sordum doktora bu az değil mi dedim hayır gayet iyi dedi neden öyle dedi anlamadım ya
Cocuk_Gelisimci_Anne 23kubra23 hala devam ediyor mu serklaj ne bilmiyorum o yüzden bişey diyemiyorum sadece serklaj konusunda bilgim yok yada hatırlamıyorum canım içini ferah tut stres daha çok zarar veriyor 🌺
23kubra23 Premsesko tabi sadece yatmakla uzaya bilen bir şey ama sen yine farklı doktordan görüş al bence