Hilal_blc bende 36+2′ yim kuzum 🙂 benim bebiş de öyle 2-3 gündür sıklıkla göbekte mide altında toplanıp sertleşiyor ebe kasılma dedi sorduğumda, doğuma hazırlıyor kendini dedi. Ama ilk olunca insan çok tedirgin oluyor neyin belirtisi bunlar acaba diye, su gibi hızlı olur inşallah doğumumuz prenseslerimiz sağlıkla gelsin 🤗🥺🥺