bbaby44 aile kavramı oturduysa çocuktan önce oturmuştur zaten. Bence çocukla birşey kazanipmiyor, hatta çevremde daha çok çocuktan sonra kaybedilen şeyler var. Genellikle problemler çocuktan kaynaklı oluyor. Aşk hayatı azalıyor. Çocuğun sorunlarıyla eşler daha çok kari-kocaliktan çıkıp anne-baba oluyor.