Anneadayiii__ kötü hikayeleri dinlemeyin hep olumlu düşünün. Zor mu? Evet. Fakat sonu öyle güzel ki. Zaten bebeğe kavuşma hissiyle ilerleyen bir süreç ve bir anda bitiyor inanın. Benim ilk doğumum 12 saat sürdü ve zor da geçti açıkçası fakat şimdi ikinci gebeliğim yine normal doğum istiyorum. Ağrı, sancı hepsi bir anda kesiliyor inanın. Ki herkesin doğumu bir değil belki 3-4 saat içinde gerçekleşecek doğumunuz. 😌 dediğim gibi kötü anlatılanlara, söylenenlere ve hikayelere kulağınızı kapatıp dua edip oluml düşünün hep 🌸