Ahsksdk Kızlar kullanan var mı aranızda elele markasınınkini gördüm güzel geldi baya ama kullanışlı olur mı bilemedim ne zamana kadar kullanılır bebek için konforlu mudur? Kullanan varsa aranızda yorumlarınızı merak ediyorum başka markalarda önerebilirsiniz
Ftskty Ahsksdk benim bebeğim gazlıydı 4 ay hep kucaktan inmedi ama görümcemin kızı da hep elektirikli ana kucağında sakince yatardı. Bebeğe bağlı aslında🥲
Merve171214 Ahsksdk oğlumda 6-7 ay hatta daha fazla kullandım baby plus almıştım aşırı rahat etmiştim
Cancan2 Ahsksdk markasını hatırlamıyorum ama elektrikli var bir tane başlarda hep onda uyuyordu sonra ara sıra yatmaya başladı 5.5 aylık artık yatmıyor içinde dönmek istediği için güvenliksizleşti ama kurtarıcı
doga21 Ahsksdk ben bagi dasdana almıştım kızıma sevmedi inşallah oğlum sever olmadı babyjörn tarzı birşey alıcam yorumları cok iyi