Kızlar beklenen gün geldi yarın saat 10.00 da doğuma gireceğim . 🥹 Hem çok mutluyum hem çok endişeliyim .. ama şunu söylemeliyim ki burada bir çok korkumu yendim . Yarın sezeryan olacağım evet zor biliyorum ama o kadar güzel pozitif şeyler yazıldı ki o müthiş korkumu biraz da olsa yendim şimdi tek korkum bebeğim.. ona birsey olmasın sağlıkla kavuşalım inşallah istiyorum ve benim gibi herkes inşallah sağlıkla kavuşsun , Allahım yardımcımız olsun 🤲🤲🤲🤲 çok heyecanlıyım lütfen dualarınıza beni de katın 🙏🏻