Ben hamileliğimi öğrenmeden tatildeydim, teknelerden mi atlamadım, derinlere mi dalmadım😅 şimdi gülüp geçiyorum. Doktor da zaten ya hep ha hiç prensibi var en başta demişti. Bir sıkıntı olacak olsa zaten hamile olduğunu anlamazdın bile dedi. Henüz dışarıya bağlı bir durum, sizin yaptıklarınıza, yediklerinize içtiklerinize bağlı bir durum yok şuanda.