Kızlar ben 2 ay önce boş gebelikten kürtaj oldum
Doktorum 6 ay bebek yapma dedi bende önlem olsun diye spiral taktırdım 6 ay sonra istesem çıkartabilirim ilk adetimi oldum inanılmaz ağrılı ve ilk 4 gün damla damla geldi sonraki 11 gün coştu kanama yani ilk defa böyle bir adet oldum spiralden olduğunu biliyorum ama bu benim içime hiç sinmiyor niyeyse bilmiyorum hap daha güvenli gibi sanki hep böyle devam edicek gibi belki alışma sürecidir bilmiyorum ama şuan bebekte düşünmüyorum yeni kürtaj olduğum için biraz zamana ihtiyacım var tabi bir bebeğim olursada herşeye rağmen başım gözüm üstüne siz nasıl korunuyorsunuz sizce hangisi daha iyi