hilaleee Kızlar okadar moralim bozuk ki 🥺 2. Asilama evresindeydim gonalf ignelere başladım. 5. Gün bugün ama damagim şişti çok kötü apse yaptı yirmilik dişmiş antibiyotik filan kullanman gerek dedi doktor tedaviyi iptal edicek kesin doktor 🥺
Meryeminannesi20 hilaleee vardır bunda belki bi hayr bilemeyiz, gebelikte diş yapmıyor çoğu doktorlar o yüzden dişinize öncelik verin derim çünkü hamilelikte diş ve dişetleri muhakkak hassaslaşıyor ve çok büyük işkenceye dönüşüyor
Gamzegll hilaleee Gebelikte antibiyotik kullanılıyor kuzum iptal etmez devam eder ben hamileyken çok kullandım mesela rahat ol
tatlibebegim_ hilaleee penisilin grubundan antibiyotik kullanılıyor bende 2.aşılamada gonal f kullanarak hamile kaldım
hilaleee tatlibebegim_ yani bu kullandığım antibiyotik tedavimi etkilemez dimi ya Şey kullanıyorum amoklavin 1000 mg