Btldrcn Selam kızlar bi sorum olacaktı adetime 3 gün var sürekli kendimi dinliyorum hamilelik belirtisi var mı diye Kasıklardaki batma sürekli mi oluyordu sizde ara ara mı giriyordu sol kaşığımda batma var ara ara bide göğüslerim çok şişti yardımcı olur musunuz ?
Deletedmom344 Btldrcn Ya benimki aynı adet belirtileri gibiydi. Hatta adet olacağım sanmıştım. Kasıklarda hafif ağrı, göğüslerde şişkinlik, sık idrara çıkma... Hatta sivilce bile çıkarmıştım.
Busraerrr Canım benim kasıklarımda ve belimde agrı olurdu.Fakat ara ara vururdu şiddetli ağrı her zaman değil.İştahım çok artmıştı ve çok halsizliğim uyuma isteğim vardı böyle anlamıştım.Şuan 4 haftalığız.Bu şikayetlerim hala devam ediyor
Btldrcn Benimde ara ara batmalarım var aşırı uyku isteği var bide gözün aydın canım darısı bize inşallah 🙏🏻💕
Btldrcn Deletedmom344 yaa benimde adet belirtilerim var ekstra kasıklarıma ara ara batmalar geliyor bu ay çok ümitliyim inşallah benimde küçük meleğim bir yerlerde saklanıyordur 💕🙏🏻
Btldrcn [bilinmeyen] amin inşallaj 🙏🏻Ya hep diyorum kendime aklımdan çıkar rahat ol diye sonra bi bakıyorum yine kendimi bu sayfalarda buluyorum 😃