Hiçbişey olmaz ben 23-24 haftalıkken doktora sormuştum nasıl rahatsan öyle yat içerde bebişe hiçbişey olmaz. Hatta göbeğin çıkınca bile yatabiliyosan yat demişti ama yatamıyosunuz tabi.😂 ben son aylarda sdce bunu bekledm çnkü yüzüstü yatmadan derin uykuya dalamıyorum. 40 gün önce doğurdum şuan yüzüstü yattım uykuya geçicem😂 hepinize hayırlı doğumlar❤️