Minigiim-vebenn52 ayy kızz devlet hastanesini kötüleme aman aman 😂 yorumlar da yüklenen var sanki biz kafadan uydurduk. Bu kadar insan keyfi için şikayetleniyor . İstediğimiz ilgiyi alakayı görmeyince suçlu biz oluyoruz. Ne demek ona ben karar veririm ne saçma davranış bu ? Bütün doktorlara lafım yok ama böyle kötü davranan doktor çok kimse kusura bakmasın.