Tubahnm 12. Haftanın bitti başta 2 kere hilal hanıma gittim özel durumum olduğunu bildiği halde hiçbir önlem almadı. Böbrek rahatsızlığından dolayı yüksek tansiyonum var ve yüksek tansiyon bebeğin eşinden ayrılmasına sebep oluyor 1 kere ne ölçtü ne nasıl diye sordu sağlık ocağındaki ebe yönlendirdi hep. Hilal hanım çok tatlı dilli biri evet ama ben yeterince ilgi göremedim. 7 yıllık evliyim hilal hanıma tedavi oldum aşılama yaptık tüm geçtiğim aşamaları biliyor ve bu zorlukların ardından normal yolla hamile kaldım buna rağmen hiç bir tedbir almadı