Ben 0-3 ay 10 zıbın aldım. Alt üst takım da nerden baksanız 10 takım aldım. 3-6 ay da aynı şekilde aldım. 10 tane falan aldım alt üst takım çünkü kış bebeği olduğu için kıyafet yıkanınca yazın gibi hemen kurumayacak ve belki iki tane alt giydircem diye düşündüm. Zamanla büyüyüp küçük geldikçe patikli altların çorap yerlerini kesip terzi de paça olarak diktircem üstüne çorap çekip birazda o şekilde giyer diye düşündüm hemen kuculurse 😇