Arkadaşlar merhaba. Bugün d vitamini için kan verdim ve 9 çıktı. Forumda yazılan bi kaç gönderiye baktım. Gebeliğe engel olduğu falan yazılmış. Bu kadar düşük çıkıp sorunsuz gebe kalan var mı merak ettim bi kimyasalım var temmuz sonunda acaba bununla mı ilgiliydi aklıma takıldı. Bilgisi olanlar var mı acaba