Ben 2,5 senedir arçelik kullanıyorum 10 kg. Çok memnunum hiç sıkıntı yaşamadım. Hatta nerdeyse bütün elektrikli aletlerim küçük ev aletleri de dahil arçelik servis hizmetlerinden de çok memnunum. Benim hatam olan durumlarda bile garanti kapsamına girmese bile yardımcı oldular hep. Hatta çaycımda direk sıfır yeni ürün verdiler 😅 tavsiye ederim