Melikekar123 30da dönmüştü doğum sancısı mı yalancı sancı mı var emin olamadılar eğitim araştırmaya git dediler 34de yatırdılar doğum sancisiyla iğnelerle ilaçlarla tuttular 36 da suyum da gelince tutamadilar beni dönmesinden ziyade sancı sıkıntı yaratıyor 32den sonra dönmeye başlıyor çoğu bebiş normal doğum olacaksa 40dan önce dönmüş olması yeterli fikrimce ve söylenenlere göre dönmedi diye takılma