Bogaburcu bende olmadım. Şeker yüklemede yaptırmadım. Düzenli kan değerlerime baktırıyorum ve ultrasona giriyorum. 29. haftadayız. Biraz rahat olun, bizim şuan hassas dönemimiz olduğu için özellikle bundan faydalanıp gerekli gereksiz tonla test yapıyorlar hiç gerek yok emin olun. Okuyun araştırın derim. Siz yumurtanızı peynirinizi yoğurdunuzu bol bol yiyin et yiyebiliyorsanız yiyin balık yiyin sebze yiyin ceviz yiyin çocuğu besleyen şeyler tüketmeye özen gösterin yeter.