Yaren_0 35 haftaligim bende bana 2 hafta önce 2 hafta sonra gel tahlil verelim gün belirleyelim dedi bugün ona göre gittim. Gittiğimde 2 hafta 10 gün sonra gel anesteziye gösterelim dedi benm ikinci gebeligim ilki sonradan sezaryen oldu bu şekilde planlı değildi normal doğumla başlamıştı nst sonucunda da 1 hafta sonra gel dedi bakalım haftaya gidicem tekrar ama kan idrar nst ve ekg bakıyorlar