Merhaba kızlar 7 senelik evliyim ve 4 yaşında bir oğlum var artı olarak polikistik over var oğluma 5 günlük bi iğne sonucu çok şükür ilk ay hamile kaldım şuan tekrar hamileyim aynı tedaviyle ama hamileliğimi çok erken öğrendim kan değerim 60 dı 24 ekimde ve hala doktora gitmedim şİmdi çok yeni öğrendiğim için kaç haftalık şu an onu anlayamadım don adet tarihim 24 Eylül acaba adetten mi heaaplamalıyım yoksa iğneden mi onu çözemedim oğlumda 4 haftalıkken öğrenmiştim