Arkadaşlar reglim 1 gün gecikti 30unda olmam gerekiyordu uygulamaya göre. Kasıklarımda ve göğsümde ağrı var arada sıcak basması daha sonra üşüme oluyor. Sanki her an regl olacakmışım gibiyim ve çok erken uyuyorum az önce uyurken uykumdan uyandıracak kadar midem bulandı uyanıp kustum. Kahverengi akıntı geliyor lavaboya geçtiğimde çok hafif peçeteyi bastırınca henüz sökülmedi regl ama sökülecek gibi çok ağrım var. Belki de soğuk almışımdır ondan yaşıyorumdur bunları kendimi umutlandırmak hiç istemiyorum yumurtlama dönemini de değerlendiremedik geçen post açmıştım hatta ama böyle olunca insan bi acaba mı diyor? Şu an bunu yazarken bile sıcak bastı sanki