Fatmakrnc Mrhba kızlar yaklaşık iki haftadır tansiyon yüksekliği ile mücadele ediyorum 14 haftalık oldum alfamet ve ecoprin başlandı nasıl beslenicem ne yapmam lazım öneriniz nedir kahvaltı öğlen akşam için şaşırdım artık simdiden kolum uyuşuyor
gamzecgr Fatmakrnc karbonhidrat tüketimini mümkün olduğunca azaltmanız lazım beyaz un özellikle tüketmeyin ve 0 tuz yani en önemlisi o
Fatmakrnc gamzecgr doktoruma tuz konusunu sordum tamamen kesme dedi ama bilmiyorum alfamet te galiba pek işe yaramiyor
Elizbusra Bende hamilelıkden oncede tansiyon hastasıydım günde 2 alfemet iciyordum gecmiyordı hatta 3 düşmedi doktor norvac verdi onla düştü suan bile 13,9 tansıyon 12,8 yınede sınırda o ilaçları ıcmeme ragmen bende corasprın kullanıyorum