Zeliha0707 Busra221 ben de çok uzun zamandır bu ismi koymayı düşünüyorum kızım olursa etrafımda hiç yok Asya🙃
Snmlsn Busra221 evet bazı dönemlerde bir isim çok beğeniliyor o yıllarda çok aynı isim kullanılıyor. Ama bir öğretmen olarak söylüyorum biraz karışıklığa neden oluyor. İçine çok sindiyse koy tabi ama yine başka arayışlar da yapabilirsin 🥰