Tugbadmrl Ne zaman içsem bir süre sonra midemde bir bulantı oluyor, çok rahatsız oluyorum. Sizde de oldu mu?
tugcesakzci Tugbadmrl evet aç karnına içmem söylenmişti eczane tarafından öyle olduğu için midem bulanıyor kusuyordum doktorum yatmadan önce tok karnına içmemi söyledi o şekilde içmeye başlayınca mide bulantısı ve kusma olmadı.
Tulipati Tugbadmrl ilk başlar öyle oluyordu bnmde aylar ilerledikçe aç bile alınıyor Ama ilk zamanlar yemekten sonra bile içsem ksumaya başlardım balık kokusu gelirdi çözülünce
e_blue_sky_a Tugbadmrl bende öyle sanıyordum, meğer haftam ile ilgili biseymis. Şuan 24oldum 21den bulantı yok. Re Genesis ile ilgili değilmiş. Re Genesis zaten tok karna içiliyor sıkıntı yaratan o değildir bence. Demir içiyor musunuz o baya mide bulandırır
Tugbadmrl tugcesakzci ben de tok karnına içiyorum. Başta alışma süreci gibi düşündüm ama bir hafta oldu hala her içtiğimde aynı bulantı hissi oluyor :(
tugcesakzci Tugbadmrl doktorunla görüş değiştirsin canım o zaman. Ben onun tadını almamak için bir Sürahi su içiyorum onu içince. Tadı çok mide bulandırıcı
Ayse343434 Alıştığınızda sorun olmayacaktır benim 1 ay sürmüştü kahvaltıdan yarım saat sonra alıyorum bir sorun olmuyor.
Zeehraaaa Tulipati midede de çözülüyor mu balık kokusu mu geliyor sonra dan ayy ben daha önce balık yağı yüzüne balık tan tiksindim kokusuna dâhi tahammulum yok. Yaaa😑😑😑
Esra_4774 Tugbadmrl canım vitanim ilacı bu ve sabah kahvaltidan sonra alıyorum öyle bı yan etkisi olmuyor acaba haftaniz daha küçük olduğu için olabilir mi
Zeehraaaa Tulipati kullandm ama hiç balık kokusu falan gelmedi midemden sadece ilacın kendi kokusu yutmadan çok kötü kokuyor hepsi bu
Mino21 Tugbadmrl Bence öğle yemeğinden hemen sonra baya bi tokken için. Ben öyle yapmıştım bi sorun yaşamadım.
Zeehraaaa Mino21 bende hastaneden geldiğim için saat 2 yi buldu kahvaltı etmem vitamini de bugün kullanmaya başladım ilk defa. Yan etki kusma olmadi
Sedacaner Tugbadmrl ilk ayların verdiği mide bulantısıda eklenince daha çekilmez oluyor ,değiştirdik 4.ayda şimdi decavit kullanıyorum
Zeehraaaa Sedacaner bende bulantı olmamasının sebebi bu belkide ben gebelikte hiç bulantı yaşamadım şükür ki