leylagul 3 düşük yaptım özele gittim test yapmadılar nedeni için sadece 3 düşük olursa kan pıhtılaşmasina giriyor artık doktor dedi 4 te kan sulandırıcı kullanırsın dediler şuan çocuk istiyorum ama korkuyorum test yapılmadı ya başka sorun varsa ****
Tubayo leylagul özele değil araştırma hastanesinde kadın doğum doçent veya Prof a özelden giriş yapın hemen size genetik test yaparlar. Pıhtılaşmanın oranına göre sadece hap veya iğne yada ikisini birden kullandırabilirler.
Bimiyendis leylagul bir yakınımda oldu, rahim filmi çektiler. Meğer perde varmış rahimde o yüzden tutunamıyormuş bebişler. Ufak bir operasyonla aldılar, şimdi bebişi kucağında sağlıklı bi hamilelik süreci geçirdi. İçine sinmiyorsa başka foktora görün derim
Bilge_kalkan Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı kan pıhtılaşması gözüktü değerlerimde şu an hamileyim ve kan sulandırıcı iğne kullanıyorum Bir düşükten sonra pıhtılaşma bozukluğunu testlerle öğrenirdi ve ona göre tedavi uygulanıyorum. İnşallah en kısa zamanda sağlıkla hamile kalırsınız ve bir daha sorun yaşamazsınız
leylagul @"Sunaya Sunaya peki sizin neden oluyor gittiğim devlet hastanesi de genetik test yaptır dedi 3 aydan önce sakın hamile kalma dedi 4 ay oldu şuan hastane araştırıyorum önce görünüp öyle hamile kalmak istiyorum
Sunaya leylagul pıhtılaşma varmış cnm ondan oluyor dedi dr kan sulandırıcı ecopirin kulaniyorum bende üniversite hastanesinde yaptırdım sonuç 1bucuk ayda çıkıyor bilgin olsun