Bilge_kalkan Canım benim de hem alt hem ast bayağı yüksek çıkmıştı ikiside biri 90 biriside ,102 lerde çıktı daha sonra doktorum dahiliyeye yönlendirdi karaciğer ultrasonu çekildi diğer kan değerlerine bakıldı ilk 12 haftada geçer bir sorun gözükmüyor dedi doktorum tüm vitaminleri ilaçları kesti sadece kan sulandirci kullaniyordum onu devam ettirdi 14. Haftada düşmüştü