anonimm1907 devlet bile artık önceden gelip kayıt açtırmadığınızda doğuma almıyor. Özel hiç kaydı olmayanı almaz, hiç bir doktor gebeliği ile alakalı bilgisi olmadığı hastayı riske giripte doğuma almaz. Ha şöyle olabilir atıyorum gittiniz x Bi özel hastaneye doğum sırasında doğum 20 bindir size der sizin takibiniz yok siz 50 bin ödersiniz o şekilde belki alır.