Annesigurban kafamda basınç hissi var özellikle yattığımda oluyor ama her zaman değil bugün de burnum kanadı sizlerde yaşadınız mı hiç ? haftadayım
Sadeceanne2 Annesigurban hamilelikte yüksek tansiyon iyi karşılanan bir şey değil gidin. Hazırlıklı. Gidin hatta Allah şükür haftası prematüre. Bile sayılmayacak dönemde geç prematüre denir haya riski. Atlatmış hafta ları dır. Ama lütfen kalkıp hemen gidin
Melisailhan Annesigurban merhaba geç oldu ama aynı şeyleri yaşadım tansiyonum da normal çıkıyor sizde sebebini öğrendiniz mi