Nefret ettiğim ilaç. Mantar yaptı bende ilk zamanlarda kullanmıştım. Tam geçti bitti derken 30.haftamda tekrar kullanmak. Zorundasın dedi Doktorum. Ve yine mantar yine koku yine kaşıntı. En son kontrolde yut dedi şimdi. Mantar için fitil. Kullanmaya başladım. Berbat bir ilaç ama bebek için mecburi. Yan etkisi olan bir ilaç yani