sedeffimo evet Sedef hanım yüksek biyomühendisim, boş atıp tutmadım. :) ben zaten kimseyi yargılamadım sadece şu an anne karnında bir sorun yok çok şükür falan yazılmış epey yorum gördüm, aslında bununla vicdanlarını rahatlatmalarının doğru olmadığını çünkü bunun bir referans olmadığını söylemek istedim. Sigara, alkol, uyuşturucu, ya da sağlıksız beslenme anne karnındaki bebekten ziyade doğum sonrası endikasyonlarla kendisini gösteriyor. Sanıyorum çoğu anne bu durumdan bihaber. Farkındalık yaratıp bir kişiye bile vicdan muhasebesi yaptırabilsem ne mutlu bana.