Sevvalll42 Merhabalar kızlar bugün benima der günüm ama olmadı dün erken gebelik testi yaptım bişey çıkmadı bugünde kan verdim negatifti acaba geç döllenme mi oluyo. Bilginiz varsa söyleyin lütfen
tugcesakzci Sevvalll42 betanız 0.100 gibi değerlerde çıktıysa yani 1 in altında geç döllenme vs değildir gebelik yoktur. Fakat 1 ila 5 arasında değerlerde çıktıysa geç döllenme olabilme ve yükselme ihtimali var
Birmommy Benimde pazar pazartesi olmam lazımdı olmadım bugün test yaptım negatif böyle olup sonra pozitif olan var mı acaba
tugcesakzci Sevvalll42 yüksek ihtimalle 0.100 değerinde betanız yani yükselme ihtimali çok düşük. Yükselecek beta 2> şeklinde oluyor