Defne_A Nefes alınca bisey şişiyor gibi bi his oluyor biraz iç çekmeyide anımsatan bisey tam göğüslerimin arasında hissediyorum yaşayan var mı nedir bu şey tanımını bilen var mi
Gamzekync Defne_A benimde o haftalarda göğüs kafesi agrım oluyordu nefes alıp vermekte zorlaniuordum. Acile gittim enfeksiyon vurmuş antibiyotik serum verdiler . bi gece kaldım hastanede suanlik bi sıkıntı yok 31+4 olduk