Niloyaaa06 Arkadaşlar 18 yaşındayım severek evlendim hala birbirimizi seviyoruz evleneli 8 ay oldu 3 aylık hamileyim aklıma takılan şeylerden biri de sizce çokmu erken iyi bakabilir miyim iyi bi anne olabilir miyim 🥺
Mervegollu Niloyaaa06 doğuran bakar onu düşünmede , senin gezip tozmak okumam kendi ayaklarının üstünde durma yaşında acelen neydi be gülüm. Bu dediğimi ancak bir 10 sene sonra anlarsın
Gamzecanpolat Niloyaaa06 eğer şimdiden endişeye düşüyorsan sen çok iyi bir anne olacaksın demektir sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙂
Waffleveliyaninannesi Niloyaaa06 yaşla bir ilgisi yok annelik duygusu olan herkes doğurduğu gibi bakabilir sonuçta kaç yaşında olursak olalım daha önce bebeği olmamış her insanla aynı durumdayız zamanla öğreneceksin hepimiz öyleyiz. Canını sıkma hiç sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah canım
teacher-mom21 Niloyaaa06 ben 28 yaşında evlendim erken geliyor 😂 çünkü cidden kadınlar bekarken daha mutlu hele ben üniversite zamanlarimi yurt zamanlarını falan çok özlüyorum…
Mervegollu Niloyaaa06 canım benim bakarsın dediğim gibi onu düşünme . Ama çocuğunu kucağına altınca dışarıdan üniversiteyi bitir bir meslek sahibi ol ve evladın için kendi ayakların üstünde dur
teacher-mom21 Niloyaaa06 ama endişe duyma bizim annelerimiz de erken yaşta anne oldu mesela hepimizin annesi harika değil mi ♥️
Nuresalo633 Niloyaaa06 çok iyi anne olursun ne güzel erken yaşta anne olacaksın başarırsın aile kurmakla da çok iyi etmişsin eşinle birbirinize sımsıkı tutunun Rabbim kucağına sağlıkla almayı nasip etsin inşallah 🥰🧿🩷 ben hep imrendim erken yaşta anne olanlarA
Kbrnrkl Niloyaaa06 bende 17 yyasimda evlendim 18 de anne oldum erken atılıyoruz hayata sevdiğimiz için bi an önce hayat aile kurmak istiyoruz yaşıtlarımız okurken biz anne oluyoruz cokk güzel bir duygu öyle düşünceye kapılma kucağına al inşallah o zmn anlayacaksın herşeyi hep iyi bir anne ol 🤰🎀
Busra-ay007 Niloyaaa06 Hiç endişe etme canım benim bende ilk bebeğimi kucağıma aldığımda 18 yaşındaydım bende aynı senin gibi düşünüyordum endişe ediyordum. Çok da güzel bir anne oldum ve olmaya da devam ediyorum.Şuan kocaman bir kız oldu ve kardeşinin doğmasını bekliyor. Sen içini ferah tut. Rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. 🙏