Figencer Merhaba sevgili anneler ; ben 21 haftalık hamileyim sağlık ocağının tetonoz aşısı yapması gerekiyormuş ama bana yapmadı şimdiye kadar 21. haftaya kadar yaptırmam şart mı ? Bilgisi olan var mı ?
BuseBasderici Figencer ben 23.haftamda yaptırdım sağlık ocağına gidince onlar zaten aşı günlerinizi söylecekler size. Bence cuma gününe kadar bi gidip görünün
Nagos Figencer sağlık ocağının gebe olduğundan bilgisi var mi ? Ki siz bilgi vermeden hastane kayıtlarına göre bakıyorlar ama siz bilginizi verin ki takip edilsin geç kalmış sayilmazsiniz ama iki defa olacağınız icin mümkünse ebe ile gorusun
1melek1annecik Bnm doktorum her hangi bi süresi yok dedi doğumdan önce olsun yeter dedi 23+4 te vuruldum ☺️ özel hastane sağlık bakanlığı aşılarını ücretsiz vuruyor her hastanede var mı bilmiyorum yine bi sorarsınız ☺️ farkı oluyor arkadaşım baya gözümü korkutmuştu çok ağrım oldu diye aşı bitti bu muydu dedim bi ağrı da hissetmedim 3 gün oldu çok şükür ☺️ (tetevax aşımın ismi ve tek doz 5 yıl da geçerli)
Papatyam123 Bende 20. Haftamdayım bir dahaki hafta yani 21. Haftamda yaptıracağım sorun olacağını sanmıyorum sağlık ocağı da ne arıyor ne soruyor zaten