Ad234sbk 8+5 günlük hamileyim ve kaşıntıdan uyuyamıyorum gece ağlayarak kaşıyorum vücüdümü geçmek bilmiyor uyuz mu bilmiyorum ama daha önce böyle bişey yaşamadım kanatacak kadar kaşıyorum yinede hafiflemiyor kaşıntısıı
Goksu_argum_1 Ad234sbk uyuz olabilirsiniz canım gece kaşintisi uykudan kalkma uyuz oluyo kükürtlü sabunla duş alabilirsiniz herzaman gebelik olduğu için ilaç konusunda bişey diyemiyorum cildiyeye gidin mutlaka
Miraykader Bende 10 gün aşırı el parmak aralarında aşırı aşırı vardı çok şükür geçti bazen gebelik alarjisi olunuyor o olabilir
Ad234sbk Acelyam11 Malesef ev sirkesiyle siliyorum sürekli vucudümü vede herşeyi ütülüyorum kaşıntı biraz azaldı
Acelyam11 Ad234sbk krem losyon kullanmadan nasıl geçecek biz kullandığımız halde hala kaşıntı devam ediyor Allah kolaylık versin