33+4 teyim bebeğim 31 de doğum pozisyonundaydı 33 te gittim yan duruşa geçmiş hala hareketleri sağlı sollu hissediyorum, bu haftadan sonra baş aşağı dönenler yazabilir mi sırf bu yüzden sezaryen olmak istemiyorum korkuyorum ameliyattan hiç dönmezse diye düşünüyorum öyle