Kbr-05 1palyaco bişey yenmemesi gerekiyor diye uyarıda bulunmadı doktorum sadece bir yerimi kestirmemeye çalışıyorum kan durmak bilmiyor
Nazok Ben hem corasprin hem igne kullanıyorum bana sunu yeme falan denmedi bir sıkıntı da yaşamadım şuana kadar 26. Haftadaym 1palyaco
monarosamommy 1palyaco ben de enox kullanıyorum doktorum kızılcık,kiraz greyfurt gibi kan yapan bir kaç şeyi yasaklamıştı birde yerim kesilince kanaması durmuyor ilk zamanlar burnum çok kanıyordu baş ağrısı ve tansiyon yüzünden burun kanaması durmuyordu hemen
asell13 1palyaco iğne kullanıyorum şuan aspirine ara verdik ama yemek konusunda hiç bi uyarıda bulunmadı doktorum
1palyaco Kbr-05 ne zamana kadar kullanacaksınız ? Bu doğum anında risk oluşturur mu ya kanama olduğunda ?
Mssnowflake Banada öyle bir uyarıda bulunmadılar yeme konusunda ve evet en dikkat edecegin sey biryerini kesmemek kanatmamak 😔 ten rengim cok sarardı ama beyazdan sarıya döndüm igneden oluyormus onada hazirlikli ol 🤭
Minigiim-vebenn52 Kbr-05 bende coraspin kullanıyorum da bir aydır kullanıyorum neredeyse bi yerim kanayınca cok uzun sürmüyo acaba etkisi mi düşük sizinkinden. Sizin ilacı detaylı doktorum vermişti kendi doktorum da coraspin yazdı diye onu aldım ama eczacı ikiside aynı içeriği demişti bilemedim sizce 😂
Kbr-05 Minigiim-vebenn52 benim normalde de kanım zor durur canım şimdi kan sulandırıcının da etkisi vsr hemde kan pıhtılaşma hücrelerim düşmüş hepsi birleşince zor duruyor kanım küçücük çizik bile olsa 😅 yoksa ecopirin ve coraspinin etkileri aynıymış evet sorun bende yani 😄
Kbr-05 1palyaco 35. Haftaya kadar kullanacskmışım yoksa doğumda çok fazla kan kaybı olur 34-35 de bıraktırcak 38 de sezeryan olcak inşallah
Nazok 1palyaco corasprin 36. Haftada bırakacağım igneyi doguma kadar dogumun olachi gun kullanmayacagm sonra devam edecegiz 10 gün daha kullanacaksn demisti doktorm
monarosamommy 1palyaco enox ve ecopiring kullanıyorum doktorum yasakladı İnternet’e var bana liste vermişti birde gazlı içeceklerin hepsini yasaklamisti soda da dahil Allahın izniyle 35 haftada ecopirin bırakıyoruz sadece enox ile devam
Gul45 Bende clexane iğne ve ecopirin kullanıyorum doktorum hiç bişi söylemedi daha yeni 3 haftadır kullanıyorum bir sıkıntı yaşamadım
1palyaco monarosamommy ben Coraspin hap kullanıyorum kese görünce iğneye geçeceğim . Senin bu dediklerinden hangisi iğne hangisi hap oluyor ?