Benim kasık ağrılarım 26. Haftada başladı. O kadar siddetliydi ki yatamiyordum, yürüyemiyordum. Tek başıma ayağa bile kalkamıyorumdum. Hala devam ediyor 35+5 haftalık oldu ama çok şükür eskisi kadar dayanışmayacak kadar değil. Sanırım bebek aşağıya şiddetli baskı yapıyor göbek aşağıda o yüzden oluyor