Koez ben kullandım hatta kullanamadım desem daha iyi olur eger biraz o aparat zorluyo vajina içi enjekte için hepsi tabikide uygulanmaz içine alabilcegin kadar yavaş yavaş ilacı boşaltıyorsun ama gece yatarken son idrarından sonra yapıcaksın bebege zarar vermez ucunu içeri iticeksin birde uygulamadan sonra karın agrısı yaşarsan bıral kullanmayı doktoruna danış bende yaptı 2gün kullandım birde okudum yan etkisiymiş saf gibi doktor hemen kesti aklında olsun herkeze yapıcak diye birşey yok