Selam kızlar 2. Gebeliğim prşembe gunü detaylı ultrasonum var heyecanlıyım ikili test riskli çıkmıştı ama ondan sonra ki kontrollerde kötü bişey demediler ama yinede aklım karışık korkuyorum aslında içim rahat gibide ama o psikoloji herşeyi düşündürüyor uyuyamıyorum hep dua ediyorum inşallah bir sorun çıkmaz hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize🙏