benim 14.günden önce bakma demişlerdi ben de bakmadım. acayip bir karın ağrısı vardı regl olcam diye umudu kesmiştim 14.gün kan verdim beta 75 geldi ilk aşılamam inşallah devamı da gelir. Sizin için de inşallah güzel olur her şey geç döllenme olabilir hemen umudunuzu yitirmeyin🙏