melkebtt arkadaslar su nst isini anlamiyorum benim ilk gebeligimde burdan okudugum kadar sormak istiyorum .. vucudumuzda sanci hissetmedigimiz halde nst de sanci cikabiliyor mu bunu merak ettik gercekten bilgisi olan ?
ikizlerimveannesi melkebtt oluyor canım geçen hafta karnım çok sertleşti ve bebekler az hareket etti diye içim rahat etmedi gittim hastaneye hiç ağrım yoktu sancılarım90-100 düzenli çıktı zaten 100 Doğum sancısıymış yatırdılar o gece ilaçlarla azalttılar sancımı
melkebtt ikizlerimveannesi cok ilginc benimde yarin dr randevum var bakalim hayirlisi olsun hakkimizda ..